Zadzwoń: 801 006 206, 22 456 3000 pn-pt 8-21
Napisz do nas: info@taktofinanse.pl

Sposoby na zgrabną sylwetkę

11.04.2017  

Chcesz zrzucić kilka kilogramów, ale nie wiesz, jak to zrobić? Skorzystaj z naszych praktycznych porad, zmień nawyki i zyskaj zgrabną sylwetkę!Zima to moment, w którym często się okazuje, że spodnie, które do tej pory idealnie na nas leżały zaczynają uwierać w pasie, znowu z innych, tych lekko przydużych, można spokojnie wyrzucić pasek. Zimowe gromadzenie zapasów tłuszczu to normalne zjawisko i nie ma się czym przejmować pod warunkiem, że we właściwym momencie zaczniemy działać. Warto to zrobić z myślą o ulubionych letnich ubraniach, które czekają na nas w szafie. Poniżej podpowiadamy, jak skutecznie pozbyć się zimowych zapasów tłuszczyku.

 

Zmień podejście

 

Przestawienie się na zdrowszy tryb życia wymaga na początku pewnej dyscypliny, jednak bardzo szybko wchodzi w krew i powrót do dawnych przyzwyczajeń wydaje się czymś nie do pomyślenia. Pierwszym krokiem jest porzucenie niezdrowych nawyków, bo to one w największym stopniu są odpowiedzialne za gromadzenie dodatkowych kilogramów. Tak więc najważniejsza rzecz to wprowadzenie kategorycznego zakazu jedzenia przed snem, spożywania fast foodów i słodyczy.

 

Papierosy? Rzucają je nawet najbardziej zatwardziali palacze, Ty też dasz radę! Aby ta rewolucja była możliwa do zniesienia, zmiany powinny być wprowadzane stopniowo. Warto zacząć od eliminacji jednego niezdrowego nawyku tygodniowo. Już za sam ten fakt organizm podziękuje Wam lepszym samopoczuciem. Ponadto ograniczenie, a najlepiej eliminacja z diety cukrów prostych zaowocuje czymś jeszcze – mniejszą podatnością na wszelkiego rodzaju zapalenia, w tym przeziębienia.

 

Zmień dietę

 

Zmiana diety to jedno z kluczowych posunięć, jednak zapomnijcie o głodzeniu się! Spróbujcie wprowadzić zasady racjonalnego odżywiania, które zakładają spożywanie 5 posiłków dziennie. Jeśli myślicie, że to dużo więcej niż jecie teraz, to się mylicie. Jedząc częściej, a mniej nie doprowadzacie się do uczucia wilczego głodu, które często jest odpowiedzialne za sięganie po niezdrowe i wysokokaloryczne przekąski. Tym sposobem unikniecie też nagłych spadków cukru, które skutkują pogorszeniem nastroju. Porcje nie powinny być zbyt duże, dobrze jednak, by były jak najbardziej różnorodne. Warto również zadbać, by łączyły w sobie jak najwięcej kolorów – a więc rozmaitych warzyw i owoców. W ustaleniu optymalnej diety z pewnością niezastąpiony okaże się dietetyk, jednak przykładowe, dobrze zbilansowane diety można również znaleźć na stronach poświęconych zdrowemu odżywianiu.

 

I rusz się!

 

Myślisz, że Twoje dni są tak szczelnie wypełnione obowiązkami, że po prostu nie uda Ci się przeznaczyć godziny na fitness, bieganie czy pójście na basen? Ale czy jest to szczera prawda? Wystarczy, że 3 razy w tygodniu zmobilizujesz się do ćwiczeń, a podjęty przez Ciebie wysiłek zaprocentuje spadkiem wagi. Już po miesiącu powinny być widoczne pierwsze efekty ćwiczeń i stosowania zdrowej diety. Zaczniesz też zauważać, że masz więcej sił i lepszy nastrój, bo ruch to najlepszy sposób na dobre samopoczucie, które skutecznie wywołują wydzielane podczas wysiłku endorfiny. Zatem do dzieła!

 

Potrzebujesz środków na karnet na fitness, sprzęt do ćwiczeń lub na dietę pudełkową? >>> Pieniądze pożyczy Ci TAKTO Finanse!

 

 


WRÓĆ
 

Wykorzystujemy pliki cookies SPRAWDŹ JAK