Opłaty i prowizje | Tryb pobierania | Wysokość opłaty | |
1 | Oprocentowanie pożyczki |
Stałe, w skali roku (maksymalnie 2-krotność odsetek ustawowych) |
17,5% |
2 | Wysokość odsetek za opóźnienie w spłacie (odsetki karne) |
Od wartości zadłużenia przeterminowanego (maksymalnie 2-krotność wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie) |
21,5% |
3 | Porozumienie/Aneks do umowy pożyczki | Jednorazowo | 20,00 PLN |
4 | Opłata za przygotowanie, sporządzenie i przekazanie informacji o rozliczeniu i spłacie pożyczki | Jednorazowo |
20,00 PLN |
5 | Opłata za zwrot nadpłaty przekazany przekazem pocztowym PPUP Poczta Polska | Jednorazowo |
Równowartość faktycznych kosztów poniesionych przez Pożyczkodawcę w związku z realizacją przekazu |
6 | Koszty postępowania sądowego i egzekucyjnego | Opłaty obciążają Pożyczkobiorcę w przypadku ich zasądzenia przez sąd lub ustalenia przez komornika w przypadku dochodzenia należności w postępowaniu sądowym i egzekucyjnym |
Pobierane w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 28 lipca 2005 roku o kosztach sądowych w sprawach cywilnych oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o komornikach sądowych i egzekucji |
Czynności monitoringowe* | Częstotliwość |
List | 1 pismo raz na 21 dni |
SMS | 1 SMS raz na 14 dni |
Telefon | W przypadku braku kontaktu z Klientem próba kontaktu wykonywana jest codziennie do czasu skontaktowania się z nim. Po rozmowie z Klientem bez ustaleń w przedmiocie spłaty zadłużenia, kolejna próba kontaktu wykonywana jest po 4 dniach. W przypadku przyjęcia deklaracji spłaty przerywane są wszelkie działania monitoringowe. |
Czynności prowadzone w miejscu zamieszkania Pożyczkobiorcy | 1 czynność raz na 21 dni (tylko do Klientów bez kontaktu telefonicznego i bez wpłat) |
* Czynności monitoringowe będą wykonywane w sposób dający pożyczkobiorcy rozsądny czas na odpowiedź i spłatę zobowiązania, tj. co najmniej w odstępie jednego dnia pomiędzy poszczególnymi czynnościami monitoringu.
TAKTO Finanse sp. z o.o., informuje, że organem uprawnionym w sprawach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, właściwym dla TAKTO Finanse sp. z o.o., jest Rzecznik Finansowy (https://rf.gov.pl/).