Hit wśród pożyczek - Takto Finanse Weź pożyczkę online i otrzymaj online

Programista Java

Programista Java

 

 Miejsce pracy: Wrocław

Kogo szukamy?

Osoba, która dołączy do zespołu będzie odpowiedzialna za:

 

  • Współtworzenie oraz rozwój istniejących funkcjonalności w ramach autorskiego systemu eksperckiego;
  • Podejmowanie działań mających na celu utrzymanie właściwego działania systemu produkcyjnego;
  • Implementację, dokumentację oraz testowanie wybranych funkcjonalności systemu.

 

Co proponujemy?

  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje;
  • Wdrożenie do pracy w naszych zwinnych zespołach (Scrum, Kanban, DevOps);
  • Korzystanie z takich narzędzi, jak: JIRA, Confluence, Jenkins, Git/SVN;
  • Obecnie pracę zdalną, docelowo hybrydowy model pracy (częściowo w biurze, częściowo na Home Office) ;
  • Kompleksowy pakiet benefitów skrojonych na miarę - prywatna opieka medyczna dla Ciebie oraz dla Twojej rodziny, Multisport- Ty decydujesz!

 

Czego oczekujemy?

  • Wykształcenia wyższego informatycznego lub pokrewnego (opcjonalnie student ostatniego roku);
  • Umiejętności programowania w języku Java;
  • Znajomości systemów kontroli wersji (Git, SVN) i narzędzia Maven, Drools lub innego języka logicznego;
  • Znajomości zagadnień/metodyki związanych z testowaniem oprogramowania;
  • Wiedzy w zakresie XML oraz systemów ekspertowych na poziomie średniozaawansowanym;
  • Podstawowej umiejętność wykonywania zapytań na bazach danych;
  • Dbałości o wysoką jakość tworzonych rozwiązań;
  • Umiejętności szybkiego, kreatywnego i logicznego myślenia;
  • Komunikatywności oraz umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowania

 

Mile widziane:

  • Znajomość JavaScript, HTML, CSS

 

 

Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje zgłoszenie na adres praca@ultimo.pl

 

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych od momentu otrzymania dokumentów rekrutacyjnych będzie firma ULTIMO S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Szczytnickiej 11 („Spółka”), która powołała Inspektora Ochrony Danych Osobowych dostępnego pod adresem email: inspektor.danych@taktofinanse.pl).

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przesłanych dobrowolnie dokumentach będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych Spółki zgodnie z wyrażonymi zgodami. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit a i c RODO tj. zgoda oraz wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z art. 221 Kodeksu pracy.

W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonych zgód za pośrednictwem poczty na adres zgodny z siedzibą administratora lub za pośrednictwem poczty e-mail: info@taktofinanse.pl, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu ich cofnięcia.

 

W przypadku chęci wzięcia udziału w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie również dodatkowej zgody o poniższej treści:

Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez TAKTO Finanse Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Szczytnickiej 11 we Wrocławiu („Spółka”) moich danych osobowych podanych w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych rozpoczętych przez Spółkę w okresie 6 miesięcy od przesłania niniejszej aplikacji. Jestem świadomy/a tego, że mogę w każdej chwili cofnąć swoją zgody, co nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych w oparciu o wyrażone przeze mnie zgody przed jej cofnięciem. 

Jesteśmy wiarygodni

Odpowiedzialny Pożyczkodawca Takto Finanse Takto Finanse podlega pod Ustawę o Kredycie Konsumenckim
 

TAKTO Finanse chce świadczyć usługi na najwyższym poziomie i w tym celu wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies, a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies.