Szanowni Państwo,

Z dniem 15.02.2023 r., Takto zakończyło przyjmowanie wniosków pożyczkowych.

Obsługa klientów spłacających swoje zobowiązania pozostaje bez zmian. Wszystkich Klientów posiadających aktywną pożyczkę TAKTO zapraszamy do Panelu Klienta, gdzie znajdą Państwo wszystkie aktualne informacje o swoim zobowiązaniu.
Hit wśród pożyczek - Takto Finanse Weź pożyczkę online i otrzymaj online

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, zadzwoń do nas!

NOWI KLIENCI
801 006 206
22 456 3000

Czynne
poniedziałek - piątek
8:00 - 17:00

SPŁACAJĄCY POŻYCZKĘ
71 358 16 18

Czynne
poniedziałek - piątek
8:00 - 19:00

 


1. Kiedy mogę starać się o kolejną pożyczkę?

O kolejną pożyczkę możesz starać się po terminowej spłacie pierwszych 6 rat.

W TAKTO Finanse możesz jednocześnie spłacać nie więcej niż 2 pożyczki.

2. Czy mogę sobie nadpłacać raty za kolejne miesiące?

Oczywiście, każda większa wpłata niż ta wynikająca z harmonogramu będzie zaksięgowana na poczet kolejnej raty.

3. Czy jest możliwość "zawieszenia" jednej bądź kilku rat na pewien czas?

Niestety nie ma takiej możliwości. Raty powinny być spłacane zgodnie z harmonogramem tak, aby uniknąć dodatkowych kosztów.

4. Jakie poniosę konsekwencje, jeśli spóźnię się z ratą o kilka dni?

Będzie to wzrost odsetek i mogą też pojawić się opłaty za czynności monitoringowe, które powiększą kwotę zadłużenia. W takiej sytuacji najlepiej zadzwonić do TAKTO Finanse i uzgodnić termin wpłaty akceptowany przez obie strony.

 

5. Ile wynosi nominalne oprocentowanie pożyczki?

Oprocentowanie pożyczki, naliczane od kapitału, jest stałe w skali roku, a jego wysokość jest uzależniona od okresów spłaty. Maksymalne oprocentowanie stanowi dwukrotność wysokości odsetek ustawowych.

Korzystając z naszego kalkulatora sprawdzisz, jakie oprocentowanie będzie obowiązywało dla interesującej Cię kwoty i okresu spłaty.

6. Co to jest monit?

Monit to listowna, telefoniczna, smsowa informacja o zaległości w spłacie rat wynikających z harmonogramu pożyczki. Czynności monitoringowe mogą być wykonane również bezpośrednio w miejscu zamieszkania Klienta przez naszych dorarców. Należy pamiętać, że wykonanie czynności monitoringowych może wiązać się z naliczeniem dodatkowych kosztów, zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

 

Dla wszystkich umów zawartych po 01.01.2016 TAKTO Finanse nie nalicza kosztów za czynności monitorujące.

 

7. Czy zaciągając pożyczkę muszę wykupić ubezpieczenie?

Nie, zaciągnięcie pożyczki w TAKTO Finanse nie wiąże się z koniecznością wykupywania żadnego ubezpieczenia.

8. Co w sytuacji jeśli spłacę pożyczkę wcześniej? Czy otrzymam jakiś zwrot pieniędzy?

Jeśli posiadasz środki na całkowitą spłatę pożyczki, koniecznie zadzwoń pod numer 071 358 16 18.

Nasz doradca wyliczy kwotę do spłaty całkowitej pomniejszoną o koszty, które dotyczą czasu, o jaki skrócimy pożyczkę.

9. Jak mogę odstąpić od umowy pożyczki?

Od pożyczki możesz odstąpić w terminie 14-stu dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Formularz odstąpienia wyślij do firmy TAKTO Finanse  (najlepiej listem poleconym), a następnie w terminie 30 dni od daty odstąpienia (liczy się data stempla pocztowego) musisz zwrócić udzieloną kwotę pożyczki powiększoną o odsetki naliczone za okres od dnia przekazania Ci pożyczki do dnia jej zwrotu.

Wpłaty dokonaj na nr konta wskazany w formularzu odstąpienia.

PRZYPOMINAMY: możliwość odstąpienia od pożyczki wynika z prawa konsumenta określonego w Ustawie z dnia 12.05.2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. nr 126, poz. 715 ze zm.).

10. Jak szybko zostanie podjęta decyzja kredytowa w chwili dosłania dokumentów?

Jeśli doślesz nam wszystkie dokumenty, o które Cię poprosimy decyzja o przyznaniu pożyczki zapadnie w ciągu godziny (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 – wtedy pracuje dział podejmujący decyzję o wypłacie środków na Twoje konto).

PAMIĘTAJ: przed wysłaniem nam dokumentów sprawdź ich czytelność oraz ważność - to znacznie usprawni i przyspieszy formalności.

11. W jaki sposób otrzymam informację o decyzji kredytowej?

Jeśli w formularzu kontaktowym podałeś numer komórkowy, dostaniesz informację w formie wiadomości SMS.

Do osób podających w formularzu kontaktowym numer stacjonarny – oddzwonimy z numeru 669 450 696 i przekażemy decyzję.

12. Jakie dokumenty są potrzebne do uzyskania pożyczki?

Podstawowe dokumenty to skan lub kopia dowodu  osobistego oraz dokument potwierdzający dochód.

Jednak pełna lista dokumentów jest zależna od źródła dochodów i Twojej indywidualnej sytuacji – sprawdź wymagane dokumenty.

Ostateczną listę dokumentów zawsze ustalisz z naszym doradcą w trakcie rozmowy telefonicznej.

13. Jakie listy sprawdza TAKTO podejmując decyzję o pożyczce?

Posiadamy dostęp do baz: BIG, BIK, ERIF, KRD, KBIG.

Pamiętaj o tym, że w tych bazach znajdują się również pozytywne informacje dotyczące Klientów.

14. Kiedy otrzymam umowę pożyczki?

Umowę pożyczki wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami wyślemy Ci na podany adres e-mailowy lub korespondencyjny.

15. Jak mogę zawrzeć umowę?

Oferujemy dwa sposoby zawarcia umowy:

  • umowa zawierana przez telefon – wszystkie dokumenty wysyłasz nam mailem, MMSem lub faksem i wykonujesz przelew 1 grosza ze swojego konta bankowego,
  • umowa zawierana przy pomocy kuriera – kurier przywozi umowę pożyczki, a Ty ją podpisujesz i dołączasz ksero wszystkich dokumentów.

16. Na jaki numer konta trzeba dokonać autoryzacji?

W celu autoryzacji wpłacasz przelewem 1 grosz na konto 29 1240 1037 1111 0010 4841 6998.

W tytule przelewu wpisujesz kod autoryzacji, który wyślemy mailem na adres podany we wniosku pożyczkowym.

17. Nie chcę podawać swoich danych na formularzu kontaktowym. Co wtedy?

To żaden problem. Zadzwoń pod numer 801 006 206 lub 22 456 3000, a nasz doradca przybliży Ci wszystkie parametry pożyczki i odpowie na wszystkie pytania.

Jesteśmy wiarygodni