Zadzwoń: 801 006 206, 22 456 3000 pn-pt 8-21
Napisz do nas: info@taktofinanse.pl

PYTANIA
I ODPOWIEDZI

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, zadzwoń do nas!

 

Chcesz wziąć pożyczkę w TAKTO Finanse? 801 006 206 lub 22 456 3000


Masz już pożyczkę w TAKTO Finanse? 71 358 16 18

Ile chcesz pożyczyć ?

500
2500
5000
7500
10 000

3500

Na jak długo?

6
12
18
24
30
36 rat

24

rat



* Kalkulator służy do symulacji raty pożyczki i nie jest elementem oferty
w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Podane wartości mają charakter orientacyjny.
WYSOKOŚĆ MIESIĘCZNEJ RATY

WEŹ POŻYCZKĘ
Całkowita kwota pożyczki: 999 zł Czas obowiązywania umowy: 20 miesięcy
Miesięczna rata: 126 złCałkowity koszt pożyczki: 126 zł
Całkowita kwota do zapłaty: 9999 zł
(opłata prowizyjna: 75 zł, opłata za udzielenie pożyczki:490 zł, kwota odsetek: 126 zł)
Stopa oprocentowania: 8% w skali roku; Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania wynosi: %

Reprezentatywny przykład: całkowita kwota pożyczki – 3 500 zł; całkowity koszt pożyczki - 3 664,18 zł w tym łączna kwota odsetek – 689,18 zł; opłata prowizyjna – 2 100 zł; opłata za udzielenie pożyczki - 875 zł; roczna stopa oprocentowania – 10%; czas obowiązywania umowy – 24 miesiące; wysokość miesięcznych rat - 298,51 zł; całkowita kwota do zapłaty przez Konsumenta - 7164,18 zł; RRSO – 117,32% (według stanu na dzień 14 luty 2017).

1. Kiedy mogę starać się o kolejną pożyczkę?

O kolejną pożyczkę możesz starać się po terminowej spłacie pierwszych 6 rat.


W TAKTO Finanse możesz jednocześnie spłacać nie więcej niż 2 pożyczki.

2. Czy mogę sobie nadpłacać raty za kolejne miesiące?

Oczywiście, każda większa wpłata niż ta wynikająca z harmonogramu będzie zaksięgowana na poczet kolejnej raty.

3. Czy jest możliwość "zawieszenia" jednej bądź kilku rat na pewien czas?

Niestety nie ma takiej możliwości. Raty powinny być spłacane zgodnie z harmonogramem tak, aby uniknąć dodatkowych kosztów.

4. Jakie poniosę konsekwencje, jeśli spóźnię się z ratą o kilka dni?

Będzie to wzrost odsetek i mogą też pojawić się opłaty za czynności monitoringowe, które powiększą kwotę zadłużenia. W takiej sytuacji najlepiej zadzwonić do TAKTO Finanse i uzgodnić termin wpłaty akceptowany przez obie strony.


 

5. Ile wynosi nominalne oprocentowanie pożyczki?

Oprocentowanie pożyczki, naliczane od kapitału, jest stałe w skali roku, a jego wysokość jest uzależniona od okresów spłaty. Maksymalne oprocentowanie stanowi dwukrotność wysokości odsetek ustawowych.


Korzystając z naszego kalkulatora sprawdzisz, jakie oprocentowanie będzie obowiązywało dla interesującej Cię kwoty i okresu spłaty.

6. Co to jest monit?

Monit to listowna, telefoniczna, smsowa informacja o zaległości w spłacie rat wynikających z harmonogramu pożyczki. Czynności monitoringowe mogą być wykonane również bezpośrednio w miejscu zamieszkania Klienta przez naszych dorarców. Należy pamiętać, że wykonanie czynności monitoringowych może wiązać się z naliczeniem dodatkowych kosztów, zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.


 


Dla wszystkich umów zawartych po 01.01.2016 TAKTO Finanse nie nalicza kosztów za czynności monitorujące.


 

7. Czy zaciągając pożyczkę muszę wykupić ubezpieczenie?

Nie, zaciągnięcie pożyczki w TAKTO Finanse nie wiąże się z koniecznością wykupywania żadnego ubezpieczenia.

8. Co w sytuacji jeśli spłacę pożyczkę wcześniej? Czy otrzymam jakiś zwrot pieniędzy?

Jeśli posiadasz środki na całkowitą spłatę pożyczki, koniecznie zadzwoń pod numer 071 358 16 18.


Nasz doradca wyliczy kwotę do spłaty całkowitej pomniejszoną o koszty, które dotyczą czasu, o jaki skrócimy pożyczkę.

9. Jak mogę odstąpić od umowy pożyczki?

Od pożyczki możesz odstąpić w terminie 14-stu dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Formularz odstąpienia wyślij do firmy TAKTO Finanse  (najlepiej listem poleconym), a następnie w terminie 30 dni od daty odstąpienia (liczy się data stempla pocztowego) musisz zwrócić udzieloną kwotę pożyczki powiększoną o odsetki naliczone za okres od dnia przekazania Ci pożyczki do dnia jej zwrotu.


Wpłaty dokonaj na nr konta wskazany w formularzu odstąpienia.


PRZYPOMINAMY: możliwość odstąpienia od pożyczki wynika z prawa konsumenta określonego w Ustawie z dnia 12.05.2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. nr 126, poz. 715 ze zm.).

10. Jak szybko zostanie podjęta decyzja kredytowa w chwili dosłania dokumentów?

Jeśli doślesz nam wszystkie dokumenty, o które Cię poprosimy decyzja o przyznaniu pożyczki zapadnie w ciągu godziny (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 – wtedy pracuje dział podejmujący decyzję o wypłacie środków na Twoje konto).


PAMIĘTAJ: przed wysłaniem nam dokumentów sprawdź ich czytelność oraz ważność - to znacznie usprawni i przyspieszy formalności.

11. W jaki sposób otrzymam informację o decyzji kredytowej?

Jeśli w formularzu kontaktowym podałeś numer komórkowy, dostaniesz informację w formie wiadomości SMS.


Do osób podających w formularzu kontaktowym numer stacjonarny – oddzwonimy z numeru 669 450 696 i przekażemy decyzję.

12. Jakie dokumenty są potrzebne do uzyskania pożyczki?

Podstawowe dokumenty to skan lub kopia dowodu  osobistego oraz dokument potwierdzający dochód.


Jednak pełna lista dokumentów jest zależna od źródła dochodów i Twojej indywidualnej sytuacji – sprawdź wymagane dokumenty.


Ostateczną listę dokumentów zawsze ustalisz z naszym doradcą w trakcie rozmowy telefonicznej.

13. Jakie listy sprawdza TAKTO podejmując decyzję o pożyczce?

Posiadamy dostęp do baz: BIG, BIK, ERIF, KRD, KBIG.


Pamiętaj o tym, że w tych bazach znajdują się również pozytywne informacje dotyczące Klientów.

14. Kiedy otrzymam umowę pożyczki?

Umowę pożyczki wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami wyślemy Ci na podany adres korespondencyjny w terminie do 7 dni od daty wypłaty środków.

15. Jak mogę zawrzeć umowę?

Oferujemy dwa sposoby zawarcia umowy:



  • umowa zawierana przez telefon – wszystkie dokumenty wysyłasz nam mailem, MMSem lub faksem i wykonujesz przelew 1 grosza ze swojego konta bankowego,

  • umowa zawierana przy pomocy kuriera – kurier przywozi umowę pożyczki, a Ty ją podpisujesz i dołączasz ksero wszystkich dokumentów.

16. Na jaki numer konta trzeba dokonać autoryzacji?

W celu autoryzacji wpłacasz przelewem 1 grosz na konto 29 1240 1037 1111 0010 4841 6998.


W tytule przelewu wpisujesz kod autoryzacji, który wyślemy mailem na adres podany we wniosku pożyczkowym.

17. Nie chcę podawać swoich danych na formularzu kontaktowym. Co wtedy?

To żaden problem. Zadzwoń pod numer 801 006 206 lub 22 456 3000, a nasz doradca przybliży Ci wszystkie parametry pożyczki i odpowie na wszystkie pytania.

 

Wykorzystujemy pliki cookies SPRAWDŹ JAK